Zpracování účetnictví a daňové evidence |
Vedení účetní agendy v prostorách společnosti AZ – account, spol. s r.o.
Na základě dohody s klientem zajišťujeme kompletní vedení účetní agendy klienta s poskytnutím plné záruky její správnosti a úplnosti. Konkrétní podmínky spolupráce vychází z potřeb a uspořádání klienta. Součástí nabízených služeb je po dohodě s klientem i archivace účetní evidence v souladu s platnými předpisy.
Účetnictví
Vedeme podvojné účetnictví včetně roční účetní uzávěrky.
Daňová evidence
Pro začínající a menší firmy vedeme daňovou evidenci (dříve tzv. jednoduché účetnictví).
Účetní doklady
O účetní doklady klienta se staráme s odbornou péčí, včas kontrolujeme jejich formální správnost, aby byla zajištěna daňová uznatelnost nákladů.
Daně a výkazy
Přiznání k DPH, k dani silniční, k dani z nemovitostí a jiným průběžně placeným daním patří k standardní účetní činnosti. Zajistíme, že klient vždy dodrží lhůty, které stanoví zákon o účetnictví a daňové zákony pro daňové, účetní a finanční výkazy .
On – line přístup do své účetní agendy
V případě požadavku klienta je možno zabezpečit dálkový přístup k síťové verzi klienta s tím, že bude moci nahlížet do všech účetních výkazů bez možnosti jakéhokoli zápisu, popřípadě může mít povolen i přístup do aplikace a provádět některé úkony samostatně (vedení skladu, vystavování faktur apod.) Účetní doklady zálohujeme v elektronické podobě.